Booklovers
ЧЕТЕТЕ ПРЕВОДИТЕ НИ НА ВАШИТЕ ЛЮБИМИ ПОРЕДИЦИ!

Booklovers
ЧЕТЕТЕ ПРЕВОДИТЕ НИ НА ВАШИТЕ ЛЮБИМИ ПОРЕДИЦИ!

Booklovers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Booklovers

ЗАПОВЯДАЙТЕ ДА ЧЕТЕТЕ НАШИЯ НОВ ФЕН ПРЕВОД НА ПЪРВАТА КНИГА ОТ ПОРЕДИЦАТА НА НАЛИНИ СИНГ - В РОБСТВО НА УСЕЩАНЕТО

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

Любими реплики

Go down 
+33
desislava83
just_obsessed
elena_24
gold_alex
Caius's Huge Fan
s7eli7y
xaxo
twilighttt
wolf._
zefira
sunshine.
Lioness
chushka
moni794
3linka
Haley**
wentlee
lin
Spunk
Natural*
Melrose
lukito
lady_abadon
presy
Flex
*Chazy*
bubzz
lost_soul999
no7alone
Alice Cullen
gal4eto9052
elementamon
Искра
37 posters
Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
АвторСъобщение
Spunk
Модератор
Spunk

Брой мнения : 2876

Любими реплики - Page 3 Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeСъб 2 Май 2009 - 11:26

One Tree Hill

Както се случва понякога, един момент се нарежда и се навърта и остава за повече от момент. И звука спира и движението спира за повече, много повече от момент. И след това моментът си отива.

Изминаха 50 години. 50 дълги години откакто правя това. Гледайки назад към това, което съм казал преди толкова много години, всички надежди и мечти които съм имал, дойдох до заключението, че ако мярката за успешен живот е всичко да е ставало така, както ти се е искало, то някои биха казали, че аз съм провал. Важното е да не се натъжаваш от разочарованията в живота. Научи се да се освободиш от миналото и осъзнай, че не всеки ден ще е слънчев. Но когато се озовеш в дълбините на отчаянието,
помни, че само в тъмниата на ноща можеш да видиш звездите, а те ще те отведат у дома. За това не се страхувай да правиш грешки, защото в повечето случаи, наи-големите награди идват от нещата ,които ни плашат най-много.

Вярата, че се справяш е половината биткa.

Помни тази вечер,като началото на винаги.Обещание.Като награда, че си устоял на живота толкова дълго.Вярата един в друг и възможността за любов.Решение да игнорираш или просто да се издигнеш над болката на миналото.Споразумение,което свърза две души в едно.Празненство...на взетите шансове и предизвикателствата, които предстоят.За двама, които ще бъдат по-силни от един.Като отбор, който се е изправил срещу изкушенията на света.И любовта винаги ще е двигателя на живота ни.Вечерта е само формалност само съобщение на чувствата.Направените обещания остават в дълбините на сърцата ни.

Много хора умират преди да изпеят музиката си.Твърде често, защото се готвят за живото изпълнение.Преди да разберат, че времето тече.
Върнете се в началото Go down
Alice Cullen
VIP
Alice Cullen

Брой мнения : 1284
Местожителство : Somewhere In Time

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeСъб 2 Май 2009 - 12:16

От новия епизод на Prison Break (S04 E19)

Cristina: I'm sorry we had to meet this way, Sara.
Sara: I'm sorry we had to meet at all.
Искра
Администратор

Брой мнения : 3909

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeСъб 2 Май 2009 - 12:29

Един момент от Добрият Уил Хънтинг, който ми направи силно впечатление (извинявайте, че е на английски):

Sean:
Thought about what you said to me the other day, about my painting. Stayed up half the night thinking about it. Something occurred to me... fell into a deep peaceful sleep, and haven't thought about you since. Do you know what occurred to me?
Will: No.
Sean: You're just a kid, you don't have the faintest idea what you're talkin' about.
Will: Why thank you.
Sean: It's all right. You've never been out of Boston.
Will: Nope.
Sean: So if I asked you about art, you'd probably give me the skinny on every art book ever written. Michelangelo, you know a lot about him. Life's work, political aspirations, him and the pope, sexual orientations, the whole works, right? But I'll bet you can't tell me what it smells like in the Sistine Chapel. You've never actually stood there and looked up at that beautiful ceiling; seen that. If I ask you about women, you'd probably give me a syllabus about your personal favorites. You may have even been laid a few times. But you can't tell me what it feels like to wake up next to a woman and feel truly happy. You're a tough kid. And I'd ask you about war, you'd probably throw Shakespeare at me, right, "once more unto the breach dear friends." But you've never been near one. You've never held your best friend's head in your lap, watch him gasp his last breath looking to you for help. I'd ask you about love, you'd probably quote me a sonnet. But you've never looked at a woman and been totally vulnerable. Known someone that could level you with her eyes, feeling like God put an angel on earth just for you. Who could rescue you from the depths of hell. And you wouldn't know what it's like to be her angel, to have that love for her, be there forever, through anything, through cancer. And you wouldn't know about sleeping sitting up in the hospital room for two months, holding her hand, because the doctors could see in your eyes, that the terms "visiting hours" don't apply to you. You don't know about real loss, 'cause it only occurs when you've loved something more than you love yourself. And I doubt you've ever dared to love anybody that much. And look at you... I don't see an intelligent, confident man... I see a cocky, scared shitless kid. But you're a genius Will. No one denies that. No one could possibly understand the depths of you. But you presume to know everything about me because you saw a painting of mine, and you ripped my fucking life apart. You're an orphan right?
[Will nods]
Sean: You think I know the first thing about how hard your life has been, how you feel, who you are, because I read Oliver Twist? Does that encapsulate you? Personally... I don't give a shit about all that, because you know what, I can't learn anything from you, I can't read in some fuckin' book. Unless you want to talk about you, who you are. Then I'm fascinated. I'm in. But you don't want to do that do you sport? You're terrified of what you might say. Your move, chief.
lin

lin

Брой мнения : 935
Местожителство : И тук, и там, все си намирам място xD

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeСъб 9 Май 2009 - 23:01

Ох имам много,особено изцепките на Дийн от Свърхестествено
Haha!
Дийн:Мислех, че според легендата Мордекай гони само мацките.
Сам:Така е.
Дийн:Това обяснява само защо подгони теб.Но защо и мен?
Дийн: По-добре да си ти Сам, а не онази шега на природата!
Сам: Да аз съм! То отиде в дома на Ребека, изглеждайки точно като теб!
Дийн: Е не е глупаво-Избрало си е красивия.
Сам: Да не би да си полудял?
Дийн: Няма да умра в някаква болница, където сестрите дори не са секси.
великото Haha! :
Дийн:Знам какво трябва да направим с твоите предчувствия.Знам къде трябва да отидем.
Сам:Къде?
Дийн:Във Вегас. Haha! Haha! Haha!
Сам:значи си говорил с полицайте?
Дийн:Ами да,говорих с Ейми-чаровна,игрива полицайка.
Сам:Какво разбра?
Дийн:Зодия стрелец,обича текила.Има и една малка татуировка.
Сам:Дийн!
Дийн:Какво?А,да!
Moли: Слава Богу
Дийн: Наричай ме Дийн
Sam Winchester: Kids are great.
Dean Winchester: Yeah I love kids.
Sam Winchester: Name three kids you actually know.
[Dean scratches his head]
Lynda Bloome: Well, let me just say that we accept homeowners of any race, religion, color or...sexual orientation.
Dean Winchester: Hmm, right. (to Sam) I'm gonna go talk to Larry. Okay, honey? [slaps him on the ass] Haha! Haha! Haha!
Дийн: "Стоя в обществена пералня и чета за това, че стоя в обществена пералня и чета за себе си. Заболя ме главата." Haha! Haha! Haha!
Толкоз се сещам за сега Haha!
Искра
Администратор

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeНед 17 Май 2009 - 10:18

Se7en

William Somerset: Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Уилям Самърсет: Ърнест Хемингуей е написал, "Светът е хубаво място и си заслужава да се бориш за него." Съгласен съм с втората част.

David Mills: Fuckin' Dante... poetry-writing faggot! Piece of shit, motherfucker! (май няма нужда от превод Haha!)
elementamon

Брой мнения : 2119
Местожителство : София

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeНед 17 Май 2009 - 22:16

Officer: So, fake U.S. Marshall. Fake credit cards. You got anything that's real?
Dean: My boots.
Supernatural

J: I've a strong suspicion we should have been rocket scientists, or Nobel Peace Prize winners or something.
Charles: Peace Prize? Ooh. Be lucky to find your penis for a piss, the amount you keep smoking.
--
Tom: It's a deal. It's a steal. It's sale of the fucking century! Actually, fuck it, Nick, I think I'll keep it.
--
Barry the Baptist: Lock, stock, the fuckin' lot.
--
Soap: Can we lock up and get drunk now?
Lock, stock and two smoking barrels

--
"You are the perfect verse over a tight beat. "
--
"You know we all lookin for wifen material A woman thats fine smart classy but not a snob hella hella sexy but not a hoe thats brown sugar"
Brown Sugar
http://everydaytracks.tumblr.com/
wentlee
Администратор

Брой мнения : 5125
Местожителство : Sliven

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeНед 24 Май 2009 - 12:20

Bill: I can smell the sunlight on your skin! - някой би си представил лято, море, слънце. Да, ама не. По - скоро смъртна(Суки) и вампир(Бил), или по - точно True Blood.

И други, от Анатомията на Грей (там има доста такива прозрения за живота, които на моменти улучват направо десятката):
Meredith: "When something begins, you generally have no idea how it's going to end. The house you're going to sell, becomes your home. The roommates, that you are force to taken becomes your family. And the one night stand that you determined to forget, becomes the love of your life....."
Meredith: "We spent our whole lifes worrying about the future...planning for the future...trying to predict the future. As if figuring it out will somehow cushion the blow. But the future is always changing. The future is the home of our deepest fears... and our wildest hopes. But one thing is certain...when it finally reveals itself, the future is never the way we imagine it."
Meredith: "Doctors spend a lot of time focused on the future, planning it, working toward it. But at some point you start to realise, your life is happening now. Not after med school, not after residency, right now. This is it, it's here. Blink and you'll miss it."
Meredith: "Did you say it? I love you. I don't ever wanna live without you. You changed my life. Did you say it? Make a plan, set it go, work toward it, but every now look around, drink it in, 'cause this is it. It might all be gone tomorrow. "
Haley**

Брой мнения : 509
Местожителство : Русе

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeНед 31 Май 2009 - 23:17

Сега се сещам само за няколко от One Tree Hill:

** "Има моменти в живота на всеки от нас, когато сме изправени пред кръстопът... Уплашени, объркани, без карта за пътя. Изборите, които правим в тези моменти могат да определят какъв ще бъде животът ни. Разбира се, когато се изправиш пред неизвестното повечето от нас предпочитат да се обърнат и да се върнат назад."

** " Обществото е бал с маски, където всеки крие истинската си същност и я разкрива като се крие. "

** " Хората могат да се променят.. Просто не го правят, защото така е по-лесно! "

** " Всяка песен свършва, но това не е причина да не се наслаждаваш на музиката! "

** " When I look into your eyes I know the reason why I am alive! "

** " Lucas: It's just a dream, right?
Peyton:It's my dream."

** " Закъсват с колата и чакат някой да дойде..
Лукас: Не знам. Не мога да разбера какъв е проблема. но знам, че трябваше да караме по главния път, а не да се отклоняваме, само защото Хейли искаше да види сандвича във форма Елвис.
Пейтън: И аз исках да го видя. Сигурна съм, че всички искахме. Признай, че и ти искаше.
Лукас: Добре, исках, но това не променя факта, че не е минала нито една кола откакто спряхме. Досега! Това е автобус!
Брук: Това е автобус за турнета!
Пейтън: Моля ви, бъдете " Фу Файтърс"
Скилс: Моля те, бъди Кание Уест!
(Крис Келър се подава от автобуса)
Хейли: Тъп Елвис Сандвич!! Haha! "

** " Крис Келър: Хейли може да спи в моето легло. Малко си напълняла, Хейлс. Какво пък и с по-едри съм бил.
Хейли: Бременна съм, идиот такъв!
Крис Келър към Нейтън: Пич, да знаеш не е мое! " Haha!

** " Крис Келър: Добро утро, полицай!
Скилс: Млъквай! Търсим наш приятел. Глупаво хлапе, големи устни и рошава коса.
Крис Келър: Трябва му задник.
Полицая: Марвин Макфадън!
Крис: Мамка му! Нашия се казва Маут. Haha!

Засега само това се сещам. Haha! Други, които ми харесват и се сещам в момента са:

** "Животът е една вибана локва. На пръв поглед малка и незначителна, но преди да се усетиш си се подхлъзнал и потопил целия. "

** "Животът ми е от ляво, а смъртта от дясно."
elementamon

Брой мнения : 2119

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeВто 30 Юни 2009 - 20:49

Сетих се за монолога на Ед Нортън от 25th Hour.

Monty Brogan: Well, fuck you, too. Fuck me, fuck you, fuck this whole city and everyone in it. Fuck the panhandlers, grubbing for money, and smiling at me behind my back. Fuck the squeegee men dirtying up the clean windshield of my car. Get a fucking job! Fuck the Sikhs and the Pakistanis bombing down the avenues in decrepit cabs, curry steaming out their pores, stinking up my day. Terrorists in fucking training. SLOW THE FUCK DOWN! Fuck the Chelsea boys with their waxed chests and pumped up biceps. Going down on each other in my parks and on my piers, jingling their dicks on my Channel 35. Fuck the Korean grocers with their pyramids of overpriced fruit and their tulips and roses wrapped in plastic. Ten years in the country, still no speaky English? Fuck the Russians in Brighton Beach. Mobster thugs sitting in cafés, sipping tea in little glasses, sugar cubes between their teeth. Wheelin' and dealin' and schemin'. Go back where you fucking came from! Fuck the black-hatted Chassidim, strolling up and down 47th street in their dirty gabardine with their dandruff. Selling South African apartheid diamonds! Fuck the Wall Street brokers. Self-styled masters of the universe. Michael Douglas, Gordon Gekko wannabe mother fuckers, figuring out new ways to rob hard working people blind. Send those Enron assholes to jail for FUCKING LIFE! You think Bush and Cheney didn't know about that shit? Give me a fucking break! Tyco! Worldcom! Fuck the Puerto Ricans. 20 to a car, swelling up the welfare rolls, worst fuckin' parade in the city. And don't even get me started on the Dom-in-i-cans, 'cause they make the Puerto Ricans look good. Fuck the Bensonhurst Italians with their pomaded hair, their nylon warm-up suits, their St. Anthony medallions, swinging their, Jason Giambi, Louisville slugger, baseball bats, trying to audition for the Sopranos. Fuck the Upper East Side wives with their Hermes scarves and their fifty-dollar Balducci artichokes. Overfed faces getting pulled and lifted and stretched, all taut and shiny. You're not fooling anybody, sweetheart! Fuck the uptown brothers. They never pass the ball, they don't want to play defense, they take five steps on every lay-up to the hoop. And then they want to turn around and blame everything on the white man. Slavery ended one hundred and thirty seven years ago. Move the fuck on! Fuck the corrupt cops with their anus violating plungers and their 41 shots, standing behind a blue wall of silence. You betray our trust! Fuck the priests who put their hands down some innocent child's pants. Fuck the church that protects them, delivering us into evil. And while you're at it, fuck JC! He got off easy! A day on the cross, a weekend in hell, and all the hallelujahs of the legioned angels for eternity! Try seven years in fuckin' Otisville, J! Fuck Osama Bin Laden, Al Qaeda, and backward-ass, cave-dwelling, fundamentalist assholes everywhere. On the names of innocent thousands murdered, I pray you spend the rest of eternity with your seventy-two whores roasting in a jet-fuel fire in hell. You towel headed camel jockeys can kiss my royal Irish ass! Fuck Jacob Elinsky, whining malcontent. Fuck Francis Xavier Slaughtery my best friend, judging me while he stares at my girlfriend's ass. Fuck Naturelle Riviera, I gave her my trust and she stabbed me in the back, sold me up the river, fucking bitch. Fuck my father with his endless grief, standing behind that bar sipping on club sodas, selling whisky to firemen, cheering the Bronx bombers. Fuck this whole city and everyone in it. From the row-houses of Astoria to the penthouses on Park Avenue, from the projects in the Bronx to the lofts in Soho. From the tenements in Alphabet City to the brownstones in Park slope to the split-levels in Staten Island. Let an earthquake crumble it, let the fires rage, let it burn to fucking ash and then let the waters rise and submerge this whole rat-infested place ...
No. No, fuck you, Montgomery Brogan. You had it all, and you threw it away, you dumb fuck!

Без думи съм просто. ;x
http://everydaytracks.tumblr.com/
3linka

3linka

Брой мнения : 238

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeЧет 2 Юли 2009 - 0:03

И моите са от One Tree Hill, защото съм голямо фенче, а там казват наистина много реални и мъдри неща

"First at all you don't knw me and second at all you don't know me"

"every songs end. Is that any reason not to enjoy the muisc?"

People always leave. Sometimes tey come back

People alwaъs lie-mom, dad, Peyton

„Предполагам че не е изненада,че някой ще ни критикуват; ще ни наричат калпави родители.И по принцип ще са прави.И за тези които казват, че са твърде млади, нека просто кажа:По дяволите, можеш да шофираш на 16, да отидеш на война на 18,можеш да пиеш на 21 и да се пенсионираш на 65,та колко голям трябва да бъдеш преди любовта тида е истинска?”

„А да загубиш своя път през пътешествието е лош късмет.Но да загубиш своята причина за пътуване,е къде-къде по жестоко.”

„Пътешествието продължи 8 месеца.Понякога пътувах сама.Понякога имаше други които държаха волана и ми взеха сърцето.Но когато целта бе достигната…Не бях аз тази, която пристигна.Въобще не бях аз.”

„Веднъж загубиш ли себе си имаш две възможности:Да намериш човека който си бил преди или да загубиш този човек завинаги.”

Тенеси Уилямс е написал"Всички живеем в къща в пламъци.Не може да се обадим на пожарната.Няма изход на вън.Cамо прозорецът на горния етаж, през който гледаме, докато огънят поглъща къщата,залостена с нас."

„В този момент има 6 милиарда 470 милиона,818 хиляди и 671 души по света.
Някои бягат уплашени .Някои си идват вкъщи.Някои лъжат за да мине деня. Други просто не се изправят пред истината .Някои са зли мъже, във война с доброто.А някои са добри, измъчвайки ги зло.Шест милиарда души на света Шест милиарда души.И понякога всичко, от което се нуждаеш е една.”

”Извън нощта, която ме скрива,черна като пъкъла,благодаря на Бога за своята душа непреклонна. Затиснат от обстоятелствата,не съм трепнал, нито проплакал.Под тоягата на съдбата,обляна в кръв ми е главата,но непокорна.Отвъд това място на гняв и сълзи надвиснал е страха от сянката.И когато заплахата на годините намери и ще ме намери, ще съм безстрашен.Няма значение колко е тясна портата колко е пълно с наказания.Аз съм господар на съдбата си.Аз съм капитан на душата си.”
Виждали ли сте своя снимка, а отзад да има непознат? Кара ви да се замислите колко непознати имат ваши снимки. В колко моменти от чужди животи сме присъствали? Били ли сме част от живота на някого,когато мечтата му се е сбъднала? Или сме били там, когато мечтата му е умряла? Продължили ли сме да се опитваме да влезем в живота на някого, сякаш е било писано, да сме там? Или снимката ни е изненадала?Помислете си, може да сте голяма част от живота на някого, а дори да не знаете това.

There's nothing to be afraid of, it's just life

"Life is too short to live it as a bad person"

Believe that dreams come true every day .. because they do
Искра
Администратор

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeВто 7 Юли 2009 - 13:06

Няколко, които още ми се въртят в главата от снощи и буквално ми станаха любими...

"Боен клуб":

Narrator: If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?
Разказващият: Ако се събудиш по различно време, на различно място, дали би се събудил като различен човек?

Tyler Durden: Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch?
Тейлър Дърдън: Въпрос на етикет: при разминаване със задник или чатал да се обърна? Haha!

Tyler Durden: You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Тейлър Дърдън: Ти не си това, което е твоята работа. Ти не си парите, които имаш в банката. Не си колата, която караш. Не си съдържанието на портфейла си. Не си шибаният си костюм. Ти си всепокорният, всемирен боклук.

Tyler Durden: Where'd you go, psycho boy?
Narrator: I felt like destroying something beautiful.

Тейлър Дърдън: До къде стигна, психарче?
Разказващият: Исках да унищожа нещо красиво.
Alice Cullen
VIP
Alice Cullen

Брой мнения : 1284
Местожителство : Somewhere In Time

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeЧет 9 Юли 2009 - 10:18

Току що го чух от Джейк от "Двама мъже и половина"

"You wanna know what's bothering me? People who keep asking what's bothering me!"
Spunk
Модератор
Spunk

Брой мнения : 2876

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeВто 4 Авг 2009 - 14:23

Taken

Bryan: I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.
Marko: [after a long pause] Good luck.
moni794

Брой мнения : 969
Местожителство : Варна

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeНед 9 Авг 2009 - 23:12

Ето някои от Час Пик, така съм се смяла на този филм.

Carter: You don't know nothing about no War.
Lee: Everybody knows War.
[singing]
Lee: War! Huh! Yeah! What is it good for? Absolutely nothing, sing it again, you all!
Carter: It ain't 'you all', it's "y'all"!
Lee: Yaw.
Carter: Y'all!
Lee: Yaw!
Carter: Man you sound like a Karate movie, y'all!
Lee: Yoll.

Carter: How long this flight?
Lee: Fifteen hours.
Carter: Fifteen hours? What are we gonna do for fifteen hours?
Lee: [Puts on head phones and begins to sing] Huh! War! Uh! Good God "yaw."
Carter: Oh, hell no! Stewardess! Get me another seat!

От P.S ILove You

[after Holly finishs his letters]
Gerry Kennedy: P.S. I love you

Lara Croft: To see your world in a grain of sand, and a heaven in a wild flower. To hold infinity in the palm of your hand, An eternity in an hour. William Blake.

Lara Croft: Nature is about balance. All the world comes in pairs. Yin and Yang. Right and Wrong. Men and Women. What's pleasure without pain.

[Lara pulls out a key]
Terry Sheridan: What? Key to your heart?

Lara Croft: I expected more from a Scot.
Terry Sheridan: I don't expect anything from an Englishwoman.
Lara Croft: Good cause you're not going to get anything.
(Lara Croft Tomb Rider)

chushka

chushka

Брой мнения : 75

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitimeПет 21 Авг 2009 - 2:16

One tree hill
Did you ever wonder what it would be like if you weren't you anymore? If you were suddenly gone how would your world react? Whatever you imagined was wrong. There's nothing romantic about death. Grief is like the ocean: it's deep and dark and bigger than all of us. And pain is like a thief in the night. Quiet. Persistent. Unfair. Diminished by time and faith and love.

Arizona dream
Paul Leger: How would I die when I'm 35? How would I die? I'll tell you how I'd die. I'd take off all my clothes and I'd get into a bathtub filled with ice-cold vodka. I'd have a TV in the room with me and I'd be watching "North by Northwest." And just when the scene comes with the airplane I'd pull the TV in the bathtub and I'd shock myself! I hate that film.
Axel Blackmar: Whenever I try to remember my dreams, I always turn 'em into stories. But dreams are like life. You can't catch it with your hands because you can't catch something you don't really see. If you believe in your dreams, you could be sure that any force, a tornado, a volcano or a typhoon, wouldn't be able to knock you out of love; because love exists on its own.
Paul Leger: I'm an artist.
Axel Blackmar: You're a bullshit artist.
Paul Leger: Bullshit artist, artist, whatever. Art is art.
Paul Leger: Think anybody fucking touches Johnny Depp's face?

Vanilla sky
Sofía: I'll tell you in another life, when we are both cats.
Brian: And I know sour, which allows me to appreciate the sweet.
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: Любими реплики   Любими реплики - Page 3 I_icon_minitime

Любими реплики
Върнете се в началото 
Страница 3 от 6Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next